۱۶تیر
1- انجام کارهای درست خیلی مهمتره از اینکه کارها به درستی انجام بشه.
2- اگه به دنبال یک چیز جدید هستید باید انجام چیز قبلی رو متوقف کنید.
3- هیچ چیز غیرمفیدتر از این نیست که اساسا" کاری رو که نباید انجام بدین به بهترین نحو انجام بدین.
4- چیزی بهبود پیدا می کنه که اندازه گیری بشه.
5- نتایج از تشخیص و عملیاتی کردن فرصت ها بدست می آیند نه از حل و فصل مشکلات
6- بسیاری از اوقات چیزی که مدیریت نامیده میشه فقط شامل مشکل کردن انجام کارهاست.
7- کسانیکه ریسک نمی کنند، معمولا در طی یکسال تقریبا" مرتکب دو اشتباه بزرگ می شوند و کسانی هم که ریسک می کنند معمولا در هر سال تقریبا" مرتکب دو اشتباه بزرگ می شن.
8- مدیریت یعنی انجام کارها به درستی در حالیکه رهبری یعنی انجام کارهای درست.
۹۷/۰۴/۱۶